האלוף דוד מרכוס 25, פתח-תקווה

הכנת הרכב למכירה

כאשר מדובר על ערכו של רכב בין אם חדש ובין אם רכב אשר עבר ידיים יותר מפעם אחת, זה ידוע כי הוא מאבד מערכו כבר ברגע הראשון עם נגיעתו בכביש וכמובן בכל שנה יורד עוד ועוד ערכו. במוסך "אור הבזק" יודעים כיצד לשמור על ערך הרכב ולסייע ללקוחות למכור את רכבם בעסקה משתלמת.
לקראת מכירה אנו ממליצים להגיע למוסך ולהכין את הרכב ובכך לשמור ואף להעלות את ערכו ולהשיג מחיר ראוי בעבורו, מדובר על רכבים משנתונים שונים אשר עברו יד אחת או יותר ויש צורך בטיפול "קוסמטי" או טיפולי "שורש" בכדי להשיב להם את ערכם האמיתי.
ישנם רכבים המגיעים במצב מכאני מצוין שיש לבצע בהם טיפולי שימור ושדרוג חיצוניים בלבד, שטיפה, וקס, כיוונים שונים וכד' ללא צורך בפעולה "כירורגית" כלשהי. אך לעומתם, רכבים רבים גם מגיעים במצב של הזנחה חמורה כגון: שפשופים מסביב לרכב, מכות פחחות, חלפים חסרים או שבורים ולעיתים לכלוך רב בפנים הרכב ובריפודים. הרכבים הללו שעומדים למכירה עשויים להישאר בשוק הרבה זמן או להימכר במחיר נמוך באופן משמעותי.
במוסך מבצעים מגוון רחב של טיפולים לשדרוג הרכב והשגת ערך מרבי עבורו. הפעולות שמתבצעות טרם מכירה הן בעיקר קוסמטיות, תיקוני פחחות וצבע סביב הרכב, צביעת חישוקים/טסות (צלחות נוי), חידוש/ליטוש פנסים וחידוש החלק הפנימי של הרכב הכולל שטיפת ריפודים מיוחדת שטיפת גג, חידוש פלסטיקת הרכב, השירות ניתן ע"י בעל מקצוע מומחה המגיע באופן מיוחד למוסך.

מוסך מורשה אור הבזק, טיפול ברכב

פתרון מעטפת לכל בעיה

מורשה מטעם משרד התחבורה

טיפול בכל סוגי רכבים גם רכבים שעדיין באחריות יצרן

אחריות מלאה

אחריות מלאה של 3 שנים על כל העבודות

ליווי אישי

ליווי צמוד ויחס אישי לאורך התהליך כולו!

שירותים נוספים

דילוג לתוכן