מידע מקצועי

מוסך "אור הבזק" מעניק ללקוחותיו לאורך השנים ליווי, תמיכה והרבה מאוד מידע, הצוות המקצועי זמין לספק תשובות לשאלות ולסוגיות שאינן תלויות רק במהלך הטיפול השגרתי והמקובל במוסך ולרוב המידע החשוב מונע תקלות, בלאי ובזבוז זמן וכסף ללקוחות.
הטיפים האדיבים של הנהלת המוסך וצוות העובדים נוגעים בכל הסוגיות הקשורות לתחום הפעילות, דהיינו צבע ופחחות אך גם בכללי התנהגות בעת תאונה, שמירה על ערך הרכב וכל מידע רלוונטי נוסף לתועלת הציבור.

טיפים באדיבות מוסך
"אור הבזק":

בזמן תאונה אחורית, כאשר "נכנסים בך מאחורה", אסור להקל ראש ולוותר על החלפת פרטים מכיוון שלמראית עין אין נזק אך בבדיקה מקצועית ניתן למצוא כי קורת הרכב או שלדת הרכב נפגמה, בדיקה בתא המטען יכול לנבא על הבאות שהנזק הרבה יותר חמור ממה שרואים בעין מחוץ לרכב. אנו ממליצים להחליף פרטים ולבדוק את הרכב במקום שמיועד לכך. מוסך "אור הבזק" מבצע בדיקות מסוג זה ללא עלות.

רבים בטוחים כי בדיקה של רכב חדש חייבת להתבצע אך ורק במוסך מורשה של החברה בה נרכש הרכב, בעוד למעשה על-פי סעיף 05 ב' לחוק ההגבלים, משנת 1811 , כל בעל רכב יכול לבחור היכן ברצונו לקבל שירות לרכבו, גם כאשר הרכב עדיין נמצא במסגרת אחריות היבואן " סעיף לחוק ההגבלים – 3439390,00.html-p://www.ynet.co.il/articles/0,7340,Lhtt יש להבהיר כי החוק מתייחס לטיפולים במוסכים מורשים מטעם משרד התחבורה . במוסך "אור הבזק" מבצעים טיפולים לכל סוגי הרכבים גם לכאלה שבמסגרת אחריות יצרן, ללא פגישה בזכויות בדיוק כאילו נבדק במוסך מורשה של החברה.

במקרה של תאונה בה מופעל הביטוח, טובתו של הנהג הנפגע אינה עומדת בראש מעיניו של סוכן הביטוח המעוניין לחסוך לחברה המבטחת כספים רבים עד כה שניתן אפילו על גבו של המבוטח. הסוכן ישר מפנה את הרכב הפגוע למוסך הסדר שהוא ברוב המקרים יקר יותר משמעותית ממוסכים שאינם בהסדר הביטוח.
במוסך הסדר המטרה היא לתקן במקום להחליף או להשתמש בחלפים משופצים וזאת מכיוון שהשמאי לא אישר חלקים ומכיוון שהמטרה לחסוך כספים לחברת הביטוח על גב הלקוח. בניגוד זה עומדים מוסכים כדוגמת "אור הבזק" אשר רואים את טובת הלקוח ובטיחותו לנגד עיניהם, מזמינים חלפים חדשים ועובדים עם שמאי שמעניק לרכב הפגוע את מה שבאמת מגיע לו ולא את מה שזול עבור חברת הביטוח.

מוסך הסדר, כשמו כן הוא, מוסך המסדר הכנסות נוספות לחברות הבטוח. מרבית המוסכים הללו אינן מעריכים באופן ראוי את הנזקים, "מנפחים" מחירים וסכומים ובכך באופן בוטה פוגעים בערך של הרכב. חשוב לבדוק עם מוסכים כדוגמת "אור הבזק" האם ניתן לתקן את התקלה/תאונה ובכך לחסוך עוגמת נפש, כספים רבים ופגישה בערכו העתידי של הרכב.

זהירות בדרכים ונהיגה בטוחה חייבים להיות בראש סדר העדיפויות של כל נהג ונהגת באשר הם, אך גם הזהירים בנהגים נקלעו לא פעם לתאונה. העצה הטובה ביותר היא להישאר רגועים, להעמיד את הרכב בשוליים ללא סכנה לאנשים ולרכבים אחרים, למזער סכנות ונזקים נוספים ולפעול בצורה שיטתית: יש להחליף פרטי רישוי וביטוח, לראות תעודת ביטוח, רישיון רכב ורישיון נהיגה ואף לצלמם בטלפון החכם, יש לזכור גם לצלם הן את מקום האירוע בו התרחשה התאונה והאם היו גורמים חיצוניים שהשפיעו עליה וכן לצלם את הרכב השני המעורב בתאונה ואת חומרת הפגיעה בך ובו. זאת בכדי למנוע הכחשות, הסתייגויות ובריחה מאחריות.